maandag 14 februari 2011

review: pieces nagellak


Ik weet dat de nagellak van de Pieces al een tijdje op de markt zijn, maar ik ben zo enthousiast over deze nagellakjes dat ik er als nog even een kort reviewtje over wilde schrijven.

De nagellak-collectie van de Pieces bevat zulke mooie kleuren. Verschillend van donkerblauw tot goud met glitters. De meeste kleurtjes in de collectie zijn wel mat en daar ben ik extra blij mee, omdat ik zelf heel veel hou van matte nagellakjes en ik heb het wat minder met shining nagellakjes met glitters.




De kwaliteit van de nagellak is trouwens wel wat minder, maar daar valt eigenlijk ook niet zo veel over te zeggen. De kleurtjes dekken helaas niet zo goed, als je wilt dat alles iets feller wordt moet je zeker wel een aantal laagjes lakken, maar dan blijft het ook echt goed zitten en als je tenslotte na het lakken nog met een blanco nagellakverharder over de kleur heen gaat, is de nagellak haast onverwoestbaar.
De nagellak krijgt géén barstjes, maar het slijt er als ware een beetje vanaf. De kleur wordt na een tijd steeds lichter tot dat het helemaal verdwenen is.


Wat wel erg jammer is van deze nagellak is dat het lakken zelf wat minder is. De nagellak is een te hard en verdeelt zich niet goed over je nagels Bij lakken onstaan er kleine lijntjes, die gelukkig bij het opdrogen wel wat minder zichtbaar wordt. 


De Pieces-nagellakjes zijn in de fillialen van Pieces zelf te kopen en ook bij enkele Vero Moda winkels. Één potje van 10ml kost €2,95

normering:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten