zondag 3 april 2011

review: gosh on stage


Ik zag deze lipgloss laatst bij de Kruitvat in de aanbieding liggen. Ik werd echt wild enthousiast, deze lipgloss móest ik gewoon hebben! En ja zeker, ik heb deze Gosh lipgloss gekocht. Het is nr. 102 Cool Lip Jam.


Deze lipgloss heeft een hele mooi lichtoranje, rozige kleur met hele subtiele kleine glittertjes, waardoor je lippen een hele mooie glans krijgen. Meestal staan lipglossjes met een oranje ondertoon mij niet zo, maar doordat deze zo subtiel is, denk ik dat bijna iedereen deze wel kan hebben!

En wat ook heel belangerijk is: hij ruikt zó lekker, namelijk naar Bubblicious. Het is wel erg zoete en sterke geur, maar aangezien deze zo lekker is, is dat in dit geval geen probleem. Het liefste zou je de hele dag eraan willen blijven ruiken, het is gewoon bijna verslavend! Het is sowieso wel de lekkerste lipgloss-geur die ik heb geroken.

Bovendien kun je hem heel makkelijk en snel aanbrengen. Hij zit lekker op je lippen en is niet te dik, te dun, te plakkerig of te vloeibaar en hij smaakt zelfs een heel, heel klein beetje naar Bubblicious. Hij blijft redelijk goed zit, gewoon normaal. Het is niet zo dat je er vijf uur mee rond kunt lopen, maar het is ook niet zo dat deze er naar een half uurtje alweer vanaf is.

Ik ben absoluut tevreden met de Gosh on stage. Dit is voor mij de perfecte lipgloss!


normering:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten