zaterdag 7 mei 2011

krantennagels



Ik las laatst een artikel van Serena van BeautyLab.nl waarin ze uitlegt hoe je zo genaamde 'krantennagels' kunt maken. Maar dat kan volgens mij veel en veel makkelijker! Dus vandaar dat ik voor jullie deze DIY heb gemaakt. Het is super makkelijk! Het kost alleen wat tijd en je hebt veel geduld nodig, maar dan heb je ook wat!



Stap 1 Knip uit de kranten een aantal strookjes. Knip wat bredere en wat smallere strookjes, want deze komen later op je nagels.

Stap 2 Knip de strookjes op maat van je nagels, ze moeten er perfect op passen!
Stap 3 Lak je nagels in een lichte kleur. Maak het krantenstrookje een beetje nat door deze in het schaaltje met water te dompelen. 


Stap 4 Leg de strookjes op je nagels. Belangerijk is dat de nagellak nog goed nat is, want zo blijven de strookjes later beter zitten.
Stap 5 Knip de strookjes af en lak je nagels met een blanke nagellak. Dat zorgt ervoor dat de krantenstrookjes langer en beter blijft zitten.


4 opmerkingen:

  1. wow! GAAF.

    ga ik ook eens proberen :)
    je hebt echt een leuke blog.
    ik volg je, hopelijk volg je terug.

    xxx lijn

    lijncreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. followthis : rainybowstyle.blogspot.com dikkekus, Purri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is veel makkelijker dan al die manieren met alcohol en parfum

    BeantwoordenVerwijderen