Posts tonen met het label BEAUTY. Alle posts tonen
Posts tonen met het label BEAUTY. Alle posts tonen

dinsdag 5 juli 2011

je eigen gezichtsmasker maken


Een gezichtsmasker is leuk om op te doen. Lekker tutten met je vriendinnen en je krijgt daarna een fijne en zachte huid. Het makkelijkste is om je maskertje gewoon in de drogisterij te halen, maar wist je dat in heel veel van deze maskertjes gewoon ingrediënten zitten, die ook in de supermarkt te koop zijn? Je kunt je eigen gezichtsmasker dus ook zelf maken. Zo een zelfgemaakt maskertje is goedkoper en er zitten mindere chemische stoffen in dan in een 'kant-en-klaar' gezichtsmasker. En daarnaast is het ook nog super leuk om zelf aan de slag te gaan!


maandag 4 juli 2011

alles over: de zelfbruiner


Het is eindelijk zomer! En als je het woord zomer hoort, denk je automatische aan zon, zee, zwemmen en zonnen.  Jammer genoeg is het in ons koude kikkerlandje niet echt warm en vooral het zonnen wil hier nog niet echt lukken. Dat betekent dat we steeds maar niet van mijn witte benen af kom. 
Gelukkig bestaat dan altijd de zelfbruiner, die onze melkflesbenen wat kleur moet geven. In dit artikel leg ik jullie uit wat een zelfbruiner is en hoe je een zelfbruiner het beste kunt gebruiken, want je wilt hopelijk oranje benen vermijden?

maandag 2 mei 2011

review: catrice producten


Sinds kort heb je (eindelijk!!) bij de Kruitvat in mijn stad Catrice. Dus heb ik een aantal producten van Catrice gekocht en het leek me leuk om deze te reviewen. Catrice heeft een aantal nieuwe nagelkleuren uitgebracht en daarvan heb ik er twee gekocht. Namelijk nr. 470 Snow Motion en nr. 530 Up In The Air. Daarnaast heb ik nog een eyeliner pen, een concealer en een compact poeder. Over sommige producten ben ik (redelijk) tevreden. Benieuwd hoe deze producten zijn?

woensdag 27 april 2011

alles over: mascara


Mascara is vloeibaar en wordt aangebracht op je wimpers, waardoor deze er voller, langer of donkerder komen uit te zien. Mascara's zijn er vooral in het zwart, maar ook in het bruin en blauw worden ze vaak gebruikt. Bruin en blauw kun vooral de wat lichtere huidtypes gebruiken, omdat deze subtieler is dan zwart.

donderdag 14 april 2011

de hippe lip

Dit seizoen is de matte felgekleurde lippenstift vaak op de catwalk gezien. Verschillend van de kleuren fuchsia tot tomaatrood of donkerrood. Zo zagen we deze lippen al bij Diane von Fürstenberg en Marni. 


zondag 10 april 2011

review: NYC



NYC New York Color is een cosmeticamerk uit Amerika met vooral budget producten. Nog maar een paar maanden is dit merk ook in Nederland te koop, en ik wilde een aantal producten testen.  Dus vandaar; een review over de blush "Color Wheel nr. 723 Pink Cheek Glow" en de nagellak "nr. 224 Times Square". 

dinsdag 5 april 2011

alles over: blush



Blush, of ook wel bekend als rouge, kan worden aangebracht op de jukbeenderen of op de appeltjes van je wangen. Ook kun je een beetje de vorm van je gezicht aanpassen. Door blush krijg je een iets rodere kleur op je wangen, wat een gezondere uitstraling geeft.

zondag 3 april 2011

review: gosh on stage


Ik zag deze lipgloss laatst bij de Kruitvat in de aanbieding liggen. Ik werd echt wild enthousiast, deze lipgloss móest ik gewoon hebben! En ja zeker, ik heb deze Gosh lipgloss gekocht. Het is nr. 102 Cool Lip Jam.

maandag 7 maart 2011

alles over: de lipstick

De lipstick zorgt ervoor dat je ietwat meer kleur in je gezicht krijgt en je lippen lijken er een stuk voller door, maar het is nog niet eens zo makkelijk om de juiste lipstick en de juiste kleur te vinden. 


maandag 14 februari 2011

review: pieces nagellak


Ik weet dat de nagellak van de Pieces al een tijdje op de markt zijn, maar ik ben zo enthousiast over deze nagellakjes dat ik er als nog even een kort reviewtje over wilde schrijven.

De nagellak-collectie van de Pieces bevat zulke mooie kleuren. Verschillend van donkerblauw tot goud met glitters. De meeste kleurtjes in de collectie zijn wel mat en daar ben ik extra blij mee, omdat ik zelf heel veel hou van matte nagellakjes en ik heb het wat minder met shining nagellakjes met glitters.


dinsdag 18 januari 2011

greige

Greige is op dit moment dè nagelkleur, en zeker weten een super leuke kleur. Zoals de naam het al zegt, het is een combinatie van grijs en beige.

Deze trendy kleur was voor het eerst gespot bij Lilly Allen en bij de fashionshows van Chanel. Maar gelukkig zijn deze kleurtjes ook beschikbaar bij verschillende andere (goedkope!) make-up merken.

maandag 8 november 2010

world inspired colours

Ik ontdekte dit laatst toen ik de cosmopolitan aan het doorbladeren was. Herome heeft een lijn WIC met 79 fashionably nagellak kleurtjes! Ik was meteen verkocht. Je kunt alle kleurtjes wel krijgen! Van felle matte kleurtjes in het mat of met een lichte shimmer tot zachte roze- en bruintinten. En het handige is, de potjes zijn klein! Dus geen angst dat je trendy nagellak snel uitdroogt.

Deze lijn van Herôme is bij Douglas te koop. Meer winkels zijn te vinden op wic.herome.nl. De prijs van één potje is €7,50

woensdag 27 oktober 2010

Take care of your body

De winter komt eraan. En dat is nou net de tijd waarin je schale lippen, een droge huid en doffe haren krijgt. Daarom is het belangrijk om wat meer aandacht te geven aan je lichaam.

Tips om een koude winter door te komen:
1) Smeer je lippen extra vaak in met een lekkere balsem.
2) Douche niet te heet, zo droogt je huid alleen maar meer uit.
3) Was je haar alleen met lauwwarm water
4) Lik niet je lippen af, hierdoor barsten ze alleen maar meer. En dat wil je toch echt niet
5) Gebruik een vochtinbrengende dagcrème voor overdag.
6) Gebruik een lekkere handcrème of lotion om je handen mooi zacht te houden.
7) Vermijdt zeep, dit droogt alleen maar uit. Gebruik de ietwat mildere producten voor onder de douche of in bad.
8) Zorg voor een goede shampoo en gebruik elke week een lekker haarmasker.


1)  Dagcrème van Lancôme €54,95 2) Dagcrème van Nivea €12,49 3) Verzorgende handcrème van Weleda met een granaatappelgeur €19,95 4) Verzorgende lipgloss van Clinique met vitamine C rond de €22,50 5) Verzorgende lipbalsem "creme de rose" van Dior voor mooie zachte lippen €18 6) Labello "Caregloss&shine" met vitamine E €3,99

woensdag 29 september 2010

Color you nails

De wat donkere kleuren zijn weer helemaal hip en vaak gespot; donkerblauw, legergroen, grijs-tinten en bruin-tinten zijn zeker weten done, maar ook kleuren zoals goud en zilver zijn weer hip en paars mag dit seizoen ook. Mat is nog steeds een do dit seizoen, ook al mag het wat minder. Een klein beetje shimmer is oké.

1) Stoere kleuren van Dior zoals donkerblauw en goud met een shimmer zijn hot. 2) In de herfst komen nieuwe kleuren uit van Essence. Er zitten paar kleuren tussen die je zeker weten moet hebben. 3) Chanel kwam met een ongelooflijk mooie collectie "Les Khakis". Mooie donkerbruine en legergroentinte zijn in deze collectie te vinden. Maar helaas zijn deze nagellakkleuren niet in Nederland te koop! 4) Een leuke donkerpaarse nagellak met shimmer van de H&M. 5) En tenslotte; de kleuren bij Orly. In de uitgebreide collectie van dit wat goedkopere merk vind je zeker weten wel een aantal geschikte kleuren zoals; "lollipop" en de bruine tinten; "Coco Beach" en "Coffee Break"