maandag 2 mei 2011

review: catrice producten


Sinds kort heb je (eindelijk!!) bij de Kruitvat in mijn stad Catrice. Dus heb ik een aantal producten van Catrice gekocht en het leek me leuk om deze te reviewen. Catrice heeft een aantal nieuwe nagelkleuren uitgebracht en daarvan heb ik er twee gekocht. Namelijk nr. 470 Snow Motion en nr. 530 Up In The Air. Daarnaast heb ik nog een eyeliner pen, een concealer en een compact poeder. Over sommige producten ben ik (redelijk) tevreden. Benieuwd hoe deze producten zijn?



De Allround Concealer had ik al een keer eerder geprobeerd. Toen was ik niet echt heel tevreden over dit concealerpalletje, maar ik wilde hem eigenlijk toch nog een keer proberen omdat heel veel mensen erg positief zijn over dit product. Jammer genoeg ben ik nog steeds niet erg happy hiermee. De beige-tinten zijn nog het beste. Ze dekken erg goed en het is handig dat er drie verschillende soorten huidstinten in dit palletje zitten. Zo kun je dit gebruiken in de winter maar ook in de zomer! De roze-tint is niet erg goed, maar ook niet erg slecht. Het is niet erg dekkend maar oké, het gaat. Je wallen en donkere kringen kun je hiermee niet wegwerken, maar je zit duidelijk wel vermindering. De groene is daarin tegen echt slecht. De structuur is ook helemaal niet goed. Het is heel erg hard en totaal niet crèmig. Hij dekt niet goed, maar je krijgt alleen een beetje een groene gloed over je gezicht. Helaas, maar het camoufleert je rode vlekjes niet.

Naast de concealer heb ik ook nog een eyeliner pen nr. 030 Carbon Black gekocht. Deze eyeliner is echt handig! Hij is gewoon net zo groot als een normale pen, dus je kunt hem heel makkelijk meenemen in je handtas zonder bang te hoeven zijn dat je eyeliner lekt. Je kunt je eyeliner veel makkelijker aanbrengen, want je krijgt een veel mooiere rechte streep dan bij een vloeibare eyeliner. Wat wel lastig is aan deze pen, is dat je geen hele dunne lijntjes kan trekken want daar is de stift te dik voor. En wat ook echt heel erg jammer is, is dat deze eyeliner echt niet lang blijft zitten. Hij gaat er super snel af en dat is echt een minpunt, want anders was het een super eyeliner!

Over de Compact Powder van Catrice was ik een stuk minder tevreden. Hij was voor mij ook iets te donker, maar als je dat nou even buiten beschouwing laat. De poeder geeft je niet een gelijke gloed en verdeelt zich niet goed, waardoor je soms meer poeder en soms minder poeder hebt. 

Als laatste wil ik nog twee nagellakjes bespreken. Nr. 470 Snow Motion en nr. 530 Up In The Air. De eerste nagellak vind ik echt een hele leuke kleur. Het is een mooie witte en ik vind dat hij leuk op je nagels staat. Vooral in de zomer! Jammer genoeg dekt hij niet mooi en je kunt hem ook niet goed opdragen. Je krijgt hele rare strepen op je nagels die later ook niet verdwijnen. Hoe netjes je ook je nagels kunt lakken, het eindresultaat wordt gewoon niet mooi! En daarnaast blijft hij niet goed zitten. Beschadigingen zie je heel goed zitten en de nagellak kun je er heel makkelijk vanaf krabben.
Gelukkig is de andere lak een stuk beter! Het is een hele vrolijke lavenblauwachtige kleur. En gelukkig dekt deze wel heel goed. Je kunt hem makkelijk opdragen en bij het eerste laagje heb je al een goede dekking, maar het beste kun je je nagels nog wel voor de tweede keer lakken. Deze nagellak blijft redelijk goed zitten. Het duurt een aantal dagen voordat deze gaat barsten en je hem eraf moet halen, maar voor de rest is dit echt een goed product. Zeker weten een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten